1.1. Повернути або обміняти товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо повністю збережено його товарний вигляд (зокрема пломби, ярлики, захисні плівки, брендована упаковка) та інші споживчі властивості.
1.2. Споживач має право на повернення або обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
1.3. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
1.4. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність слідів використання протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі.
1.5. Продавець має право відмовити у повернення або обміні товару належної якості, якщо на ньому виявлені сліди використання або пошкоджена упаковка (п.1.1).
1.6. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів належної якості сплачує споживач.
1.7. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають.
1.8. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
2.1. Товар вважається неналежної якості, якщо дефекти та недоліки були виявлені протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
2.2. Недолік або дефект - це будь - яка невідповідність товару вимогам нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що їх пред'являють до товару. Недоліком товару не може вважатись механічне або інше пошкодження, яке було набуте під час використання.
2.3. Повернути або обміняти будь-який товар неналежної якості можна протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
2.4. Якщо на момент повернення або обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
2.5. Якщо на товар діє гарантія більше 14-ти днів, то обміняти товар можна згідно з правилами надання гарантії.
2.6. Вартість доставки та інші витрати на доставку товарів неналежної якості сплачує споживач.
2.7. Продавець залишає за собою право провести діагностику товару на наявність механічних пошкоджень протягом 7-ми робочих днів з моменту отримання товару на своєму складі.
2.8. Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні або обміні товару неналежної якості, якщо на ньому будуть сліди використання, порушені гарантійні плобми або інші механічні пошкодження, викликані характерним використанням.
2.9. Характерний знос товару (затирання поверхності у процесі експлуатації, тріщини під час експлуатації, зміна кольору та ін.) не вважається дефектом або недоліком.
2.10. Кошти за доставку товарів поверненню або будь-якій іншій компенсації не підлягають.
2.11. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.